KENNISCENTRUM

Veel Gestelde Vragen

Lees eerst de veelgestelde vragen. Heb je nog een vraag? Bel of mail ons.
1. Is het schip al binnen in de haven van Amsterdam?

Via de tab Links kunt u naar de website van de Port of Amsterdam. Zoek bij aankomst & vertrek op scheepsnaam naar het schip wat u wilt vinden. Mocht u het schip niet kunnen vinden neem dan contact op met de scheepsagent voor de laatste informatie.

2. Hoe bestel ik een boot om spullen naar een schip te vervoeren?

Ga naar het bestelformulier op de hompage of naar de Barge Service knop onder de knop Services. U kunt alle informatie vinden over wat u moet doen om een boot te bestellen voor uw levering.

3. Hoe bestel ik een boot voor een communicatierit?

Bel ons operationeel centrum om een boot te bestellen die u naar uw schip brengt. Nadat u de bestelling hebt geplaatst bij onze dienstdoende wachtsman, stuurt u altijd een bevestiging via het orderformulier of per e-mail.

Save money

Algemene voorwaarden van de NBC 2017

Al onze activiteiten, aanbiedingen en overeenkomsten zijn onderworpen aan de Nederlandse Boatmen's Algemene Voorwaarden 2017, gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel.

Use your own hosting

Planning en noodgevallen 24/7 beschikbaarheid

Planning & Noodgevallen
operations@dekoperenploeg.nl

Telefoon: 020-4487090
Mobiel: 06-27098600

Use your own hosting

Hoofdkantoor en bezoekadres

De Koperen Ploeg W.A.
Capriweg 30, 1044 AL Amsterdam The Netherlands

Havennummer: 4195